Cliëntvertrouwenspersonen bij ASN Care

Als cliënt van ASN Care sta je er niet alleen voor. Je kunt de hulp inroepen van een van onze cliëntvertrouwenspersonen. Wij begrijpen dat het belangrijk is dat je je gehoord voelt en daarom hebben wij verschillende vertrouwenspersonen beschikbaar. Samen kijken we welke persoon het beste bij jou past.

Onze cliëntvertrouwenspersonen komen op voor jouw belangen en bieden advies of informatie over jouw rechten als cliënt van ASN Care. Ze handelen met strikte geheimhoudingsplicht en nemen geen stappen zonder jouw toestemming. Bovendien zijn ze onafhankelijk en niet in dienst van ASN Care.

Waarvoor kun je de cliëntvertrouwenspersoon benaderen?
Onze cliëntvertrouwenspersonen kunnen ondersteuning bieden als je vragen hebt of ontevreden bent over de dienstverlening van ASN Care of over de houding van een medewerker. Ze helpen je graag het gesprek aan te gaan over lastige of gevoelige onderwerpen en situaties, of bij het indienen van een klacht.

Wat doen de cliëntvertrouwenspersonen voor je?
Onze cliëntvertrouwenspersonen bespreken met je wat er is gebeurd en wat je wil bereiken met je vraag of klacht. Ze kunnen je begeleiden bij het zetten van verdere stappen zoals:

  • Het opschrijven van de vraag of klacht;
  • Een gesprek met de juiste persoon aangaan;
  • Het indienen van een klacht;
  • Meedenken over hoe je kunt reageren op brieven of documenten van ASN Care;
  • Informatie geven over je rechten als cliënt van ASN Care, zoals inzage in je dossier.

Cliëntvertrouwenspersonen bij ASN Care

Als cliënt van ASN Care sta je er niet alleen voor. Je kunt de hulp inroepen van een van onze cliëntvertrouwenspersonen. Wij begrijpen dat het belangrijk is dat je je gehoord voelt en daarom hebben wij verschillende vertrouwenspersonen beschikbaar. Samen kijken we welke persoon het beste bij jou past.

Onze cliëntvertrouwenspersonen komen op voor jouw belangen en bieden advies of informatie over jouw rechten als cliënt van ASN Care. Ze handelen met strikte geheimhoudingsplicht en nemen geen stappen zonder jouw toestemming. Bovendien zijn ze onafhankelijk en niet in dienst van ASN Care.

Waarvoor kun je de cliëntvertrouwenspersoon benaderen?
Onze cliëntvertrouwenspersonen kunnen ondersteuning bieden als je vragen hebt of ontevreden bent over de dienstverlening van ASN Care of over de houding van een medewerker. Ze helpen je graag het gesprek aan te gaan over lastige of gevoelige onderwerpen en situaties, of bij het indienen van een klacht.

Wat doen de cliëntvertrouwenspersonen voor je?
Onze cliëntvertrouwenspersonen bespreken met je wat er is gebeurd en wat je wil bereiken met je vraag of klacht. Ze kunnen je begeleiden bij het zetten van verdere stappen zoals:

  • Het opschrijven van de vraag of klacht;
  • Een gesprek met de juiste persoon aangaan;
  • Het indienen van een klacht;
  • Meedenken over hoe je kunt reageren op brieven of documenten van ASN Care;
  • Informatie geven over je rechten als cliënt van ASN Care, zoals inzage in je dossier.

Contact

Samen zorgen we ervoor dat je de ondersteuning krijgt die het beste bij jou past. Neem gerust contact met ons op om te bespreken hoe wij jou het beste kunnen helpen.

Tijd(vereist)